środa, 20 lipca 2011

Hip hip hura - moja wygrana! (Masło Duo The Body Shop)


To podwójne masełko to wygrana w rozdaniu organizowanym przez Kropeczkę33. Bardzo zachęcam Was do odwiedzenia jej bloga ;)

Masełko jest podwójne, bardzo podoba mi się takie rozwiązanie, same spójrzcie:

Po lewej stronie normalny balsam do smarowania całego ciała :) A raczej części ciała wymagających mniejszego nawilżenia.
Po prawej stronie prawdziwe masełko, bardzo treściwe w konsystencji do smarowania części ciała wymagających większego nawilżenia.

Producent miał fajny pomysł na zrobienie produktu 2w1. Zabierając tylko jedno opakowanie mamy aż 2 produkty ;)

Ja części z masełkiem  dość treściwym używam na łokcie, kolana i przede wszystkim stopy, o które w okresie letnim powinnyśmy szczególnie dbać.

A teraz zobaczcie:

masło duo ma AŻ 200ml!!

Będąc w sklepie TBS dowiedziałam się że akurat to masło jest tylko w takiej pojemności.
Z jednej strony to fajnie, bo otrzymujemy dużo produktu, z drugiej szkoda że nie ma mniejszego opakowania - byłoby bardziej poręczne do zabrania na wakacyjny wyjazd.

Ja swoje masełko i tak zabiorę na letni wyjazd ;))

Moja wersja ma delikatny kwiatowy zapach :) Myślę, że nikomu by nie przeszkadzał, nawet tym najwrażliwszym.

Zapach jest na prawdę subtelny i myślę że nie będzie się gryzł z żadnymi perfumami :)

6 komentarzy:

  1. fajne te masełko :)
    Też podoba mi się pomysł aby umieścić dwa kosmetyki w jednym :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :)
    Jeśli o mnie chodzi, to pewnie by się to nie sprawdziło. Załóżmy, że bym się spieszyła albo zamyśliła. Pac, ręka po złej stronie, w złym pojemniczku i wybieram złe masło. A zorientowałabym się pewnie dopiero po nawilżeniu całego ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia jak przed chwilą trafiłam na Twój blog, ale notki wciągnęły mnie niesamowicie! Przeczytałam kilka jedna za drugą, bardzo podoba mi się Twój styl pisania, prostota i cały klimat. Dodaję do obserwowanych i czytam dalej!

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAPRASZAM DO KUPNA PODKŁADU BOURJOISE HEALTHY MIX: http://allegro.pl/bourjois-healthy-mix-foundation-53-light-beige-i1737330836.html

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHANI ZAPRASZAM DO KUPNA KREMU TONUJĄCEGO FIRMY LAURA MERCIER PO OKAZYJNEJ CENIE: http://allegro.pl/laura-mercier-tinted-moisturiser-nude-i1737339918.html

    OdpowiedzUsuń