czwartek, 19 czerwca 2014

Okazja - Darmowa wizyta u trychologa w Warszawie!

Info o akcji dostałam od koleżanki, więc od razu się dzielę. Szkoda nie skorzystać jeśli ma się możliwość, sama się zapisałam na jeden termin :)

Całe info w linku:

http://www.hairmedica.pl/specjalisci/trycholog/warszawa/

Na chwilę obecną najwcześniejsze terminy są na 1 lipca.

Aaa i gdyby ktoś nie wiedział, trycholog to dermatolog skóry głowy, zajmuje się też problemami z włosami (łysienie, przetłuszczanie, łupież itd). Więc jeśli macie jakiś problem w tym temacie, albo go nie macie ale po prostu chcecie sprawdzić stan swoich włosów i skóry głowy to aż szkoda nie skorzystać ;)

Dajcie znać, czy byłyście u trychologa kiedykolwiek i jakie są Wasze wrażenia?

3 komentarze:

  1. nie byłam, na całe szczęście nie puszę...jeszcze. pozdrawiam :)
    ( cynamondavinci.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam nigdy. Daj znać jak było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylo niestety kiepsko, jednak nie polecam. Kilka dni przed moja wizyta byla tam moja kolezanka i byla strasznie rozczarowana i ostrzegla mnie ze to jest sponsorowane, wizyta swoja droga ale beda chcieli nam wcisnac strasznie drogie produkty do wlosow jakiejs tajemniczej marki... No i cóż, na mojej wizycie bylo tak samo, wiec nie polecam za bardzo. Ale byl tez plus, ogladalam swoja skore glowy i wlosy pod mikroskopem :)

      Usuń