czwartek, 8 września 2011

Zamówienie z Paatal.pl ;)



Właśnie przyszła do mnie paczuszka, którą zamówiła ze str paatal.pl/ więc od razu Wam ją pokazuję ;)

Wybrałam opcję dostarczenia za pomocą paczkomaty.pl/.
Jeśli mieszkacie w większym mieście to warto skorzystać z tej opcji. Generalnie chodzi o to że paczkomat to taka jakby budka ze skrzyneczkami do których dostarczane są przesyłki. W momencie dostareczenia paczki do paczkomatu dostajemy SMSa z nr naszej paczki i hasłem potrzebnym do otwarcia.

Cieszę się, bo moja przesyłka została tam dostarczona bezpłatnie :)

A więc zaczynamy..



Zawsze cieszy mnie widok folii bąbelkowej, wtedy wiem że wszystko jest bezpieczne.






Moje zamówienie:
-paletka Sleek Au Naturel
-lakier beauty uk
-cień wet n wild

Macie któryś z tych kosmetyków?
Co o nim/nich myślicie?

13 komentarzy:

  1. U mnie nie ma paczkomatu:(...
    Też złożyłam zamówienie na Paatalu, ale przesyłki jeszcze nie ma:(.

    Bardzo fajne zamówionko:).

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny lakier ;)
    muszę kupić paletkę au naturel

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba też skuszę się na tę paletkę :)) widzę ją już u tylu osób! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też sie czaje na ta paletke ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się nad paletką, Sleek jak zawsze kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od wczoraj jestem szczęśliwą posiadaczką paletki Sleek Au Naturel i już ją uwielbiam, ma cudne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja się właśnie czaję na tę paletkę :) obiecująca jest, nie powiem, że nie ;D

    A kolor lakieru jest boski :P

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ciągle zastanawiam się nad zakupem Au Naturel, bo sama skompletowałam sobie tego typu paletkę w Inglocie i teraz nie wiem co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ogólnie bardzo lubię robić zakupy przez internet i teraz raczej innej opcji nawet nie widzę. Jakiś czas temu czytałem także na stronie https://www.sendit.pl/blog/czym-jest-allegro-smart-oraz-jak-z-niego-skorzystac czy jest Allegro Smart i co ono de facto oznacza.

    OdpowiedzUsuń