piątek, 7 stycznia 2011

MÓJ HIT NA ZIMĘ - KREM WINTER CARE FLOS LEK

Moim tegorocznym odkryciem jest właśnie ten "krem tłusty", którego konsystencja dla mniej jest całkiem ok i wcale nie taka tłusta. Krem jest przeznaczony "do cery z problemami naczyniowymi".
Krem jest trochę gęsty, ale mi to nie przeszkadza.
Myslę, że jest świetny dla osób z suchą skórą, a ja właśnie taką mam - zwłaszcza na policzkach.

Używam go na noc na całą twarz i czasami rano na same policzki.
Mam wrażenie że po jego użyciu, nawet w mroźny dzień kondycja moich policzków jest dużo lepsza :) A generalnie mam problem z rumieńcami.

A oto jego konsystencja:

Mimo że krem jest treściwy i został przez producenta nazwany tłustym, nie wychodze rano z domu ze świecącą się twarzą. Zazwyczaj delikatnie przypudrowuję policzki i nie ma żadnego problemu :) Jeśli nałożę rano troszeczkę za dużo kosmetyku, wtedy delikatnie przykładam do twarzy ręcznik i tak jakby "zbieram" nadmiar kremu.
Pojemność: 50ml
Cena: ok. 13zł

Polecam!! =)

1 komentarz: